رسانه // hojjatbaqaee-ir// حجت بقایی (مشاور تحقیق و توسعه) آیا وفاداری در ادارات و سازمانها معنا ندارد.
در این دو سه روز اخیر مقالاتی منتشر شده با این مضمون : (( کارشناسان منابع انسانی میگویند وفاداری دیگر معنا ندارد))
و من . . .
به برندهای سازمانی ، شرکتی و شخصی بسیاری وفادارم .
و دلایل این نظر کارشناسان را می دانم . و در گوشه و کنار افراد بسیاری را دیده ام که علی رغم بی وفاییشان به برندهای مختلف ، ظاهراً در کارشان موفق شده ، ترقّی شغلی گرفته و یا بازنشست شده اند.
راستش من به عنوان تحلیل گر محیط کار گمان می کنم اگر در محیط کار وفاداری نباشد ، فاتحه آن محیط را باید خواند .
>> {{نظرات و تجربیات خود را در این رابطه برایم ارسال کنید}}
نتیجه در پژوهشی مستقل منتشر خواهد می شود .
این یک پروژه تحقیق عمومی است و جنبه اقتصادی ندارد.
(بیایید با عمل علم را کیمیا کنیم)
منبع : روزنوشتهای مشاور تحقیق و توسعه
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0